Hoe promoot ik de verkoop van mijn huis middels het internet?

Mijn huis staat nu bijna een jaar te koop en wil de verkoop stimuleren middels het internet. Uiteraard staat het huis op funda en jaap. Waar kan ik mijn huis nog meer promoten? Tips gezocht!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.5K
paulus811
12 jaar geleden
In ieder geval niet hier. De vraag is op zich goed, maar door de foto begint het wel op een verkooptruc te lijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in 90% van de gevallen staat een huis te lang te koop omdat de vraagprijs te hoog is! Heeft het wel een reële vraagprijs?
Ivana
12 jaar geleden
Andere fotograaf. Interieurstylist. deze foto geeft waarschijnlijk weinig aanleiding om het huis te willen bekijken.

Het beste antwoord

Je zou je huis kunnen promoten met een zaterdag-advertentie in bijvoorbeeld de Telegraaf of een ander dagblad. Wel duur, maar als het iets opleverd is het niet voor niets geweest.

Verder zit er ook een andere (negatieve) kant aan het extra promoten van je huis, zowel via internet als dagbladen;
het kán de indruk wekken dat niemand interesse in je huis heeft en dat zo'n advertentie meer een soort wanhoopsdaad is.

Normaliter is Funda voldoende, iedere huizenzoeker kijkt als eerst op Funda.

Vergeet natuurlijk niet dat de huizen tegenwoordig bijna onverkoopbaar zijn. Er staan veel huizen jarenlang te koop.

Ik hoop voor je dat er gauw weer betere tijden aanbreken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zou het een optie zijn om je huis in de verhuur te gooien totdat de markt weer stijgt? Dit zie je ook veel gebeuren tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha, die Topper007;

Gezien de situatie op de huizenmarkt zal het erg moeilijk worden je huis aan te bieden op een manier of een plaats die nog niet door anderen al eerder is ontdekt. Het enige dat ik kan bedenken is op het web andere aanbiedingen te bekijken en ervan te leren. Misschien hebben zij qua presentatie iets gedaan waar jij nog niet aan gedacht hebt. Als je googlet op 'huis te koop' of onroerend goed te koop' zul je vast een overvloed aan voorbeelden vinden. Succes.