tips om griezelige halloween versiering te maken ?

Ik ga thuis een halloweenfeest geven.
Wie heeft er nog leuke ideeen om je huis met halloween extra griezelig aan te kleden. Ik heb nepspinnenwebben, gekleurde lampen, slingers en bekende kleine versiering die je zo in de winkel koopt. Maar wat maakt het nu extra griezelig?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.8K

Het beste antwoord

Ik heb indertijd voor een Halloween-feest alle schilderijen en lijsten in huis voorzien van een voorplakvel met een halloween-collage (silhoutetten van enge bomen, kastelen, spoken, vleermuizen, heksen, de hele rambam) op rodde ,paarse en oranje achtergronden ; dat deed het heel leuk. De spiegels ingesmeerd met vaseline - echt ranzig - en de ramen ala kersversiering in ruitjes geplakt en daar (zwarte) 'sneeuw' (stof) en silhoutten (spinnen, spinnenwebben enz) in geplakt.
Verder hadden we nog een lichtgevend skelet, een afgehakte arm uit de kast, en dunne nylondraden in alle deuropeningen en trapgaten. Veel werk, maar groot succes.

En natuurlijk hapjes in stijl. De topper : afgehakte vingers. Halve knakworstjes in een reep bladerdeeg bakken in de oven, en afwerken met een gepelde halve amandel als 'nagel', en wat ketchup aan de andere kant op de breuk.

Toegevoegd na 56 seconden:
Oh, en we hadden de hele avond ceedees op met muziek uit Hellraiser. Maar dat vonden de kinderen toch wat te eng, dus dat is halverwege K3 geworden :lol:.
....dat vonden WIJ dan weer heel eng.....:lmao:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Pompoenen met kaarsjes erin hoort echt bij halloween, verder misschien met crepe-papier spoken voor je raam?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
halloween muziek (muziek uit horrorfims zoals excorsist)
en als je een kale muur heb een beemer met horrorfilm, een pompoen uitsnijden, bij jamin hebben ze halloween snoep zoals oogbollen enzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn websites zoals halloweengoed en de fopshop die voor weinig geld hele leuke dingen verkopen.
Bijv. op de site van halloweengoed staan grafzerken van foam of piepschuim. Verder verkopen ze overal scenesetters en die varieren van 3 tot 50 euro. Misschien doe je op die websites ideeen op voor artikelen die je zelf makkelijk in elkaar kan zetten.

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zelf spinnenwebben maken voor je deur en raam, pompoenen, een ketel voor groene stomende drap.. ow jah en niet te vergeten.... worm snoepjes!

Toegevoegd na 1 minuut:
het masker van michael myers, uit halloween in huis halen, een vriend verstoppen in huis en die ineens tevoorschijn laten komen met dat masker :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan van tissues spookjes maken. Een propje maken van een tissue. Nieuwe tissue eroverheen leggen, met propje in het midden. Eromheen vouwen en met een dun wit touwtje het propje, wat het hoofdje van het spookje wordt, omwikkelen. En klaar is je spookje. Eventueel nog met zwarte stift oogjes maken. Erg leuk om te maken, ook door kinderen!