Wat doe je als midden in de nacht onverwachts de deurbel gaat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Naar buiten kijken of het een bekende is die je ook vertrouwt, anders zeggen dat je niet open gaat doen, weten ze meteen dat je thuis bent en dan zal er ook niet ingebroken worden.

Je kunt uit het raam kijken (terwijl je in het donker staat) wie er voor de deur staat. Ik zou absoluut niet open doen! Normale mensen bellen je eerst wel als je hun midden in de nacht op bezoek kunt verwachten.

Niks. Ik slaap lekker verder. En mocht ik er toch wakker van worden, zet ik mijn telefoontje even aan. Als er iets belangrijks is, bellen ze mijn nummer maar.

altijd kijken, misschien is er brand beneden en probeert je buurman je te waarschuwen of is er brand bij hem. Misschien is een familie lid omgekomen of ligt op sterven en staat de politie voor je deur om het te vertellen. Is het een man of vrouw die je verder niet kent zou ik door de brievenbus of bovenraam zeker vragen wat er aan de hand is.

Nooit zomaar opendoen! In het donker kijken wie er aanbeld vertrouw je het zaakje niet politie bellen. Laat horen en zien dat je thuis bent en zorg ervoor mocht je alleen thuis zijn dat je toch doet Alsof je niet alleen bent. Als het een bekende is of je ziet dat er iemand gewond is veranderd dat de zaak natuurlijk.

Niet open doen. Als het paniek is, dan slaan mensen op het raam en bellen ze meerdere malen. Als het een bekende is bellen ze je eerst op. Dus bij een simpele deurbel niet reageren. Toegevoegd na 1 minuut: Ik woon in een appartementencomplex, en kan niet zien wie er belt...

Als het bij 1 keer blijft gewoon door pitten Gewoon belletjes drukkers Zeker in het weekend Ik zou als het toch dringend lijkt eerst even kijken wie er is als dat kan en praat liever door de deur Woon je in een flat gewoon negeren ze bellen wel iemand anders Bovendien iemand die je dringend wil spreken belt je dan vast op je telefoon sms gsm o.i.d Als het vage vrienden met vage verhalen, gewoon afpoeieren. personen die zeg maar 3 uur s'nacht voor je deur staat zijn gewoon gek, dronken of uit op ellende voor je ze komen maar terug op "" christelijke" uren use your instinct

Gewoon lekker laten bellen houdt vanzelf wel op. Als er iets niet in de haak is hoor ik het wel via mijn telefoon.

Als de bel maar 1x gaat blijf ik gewoon liggen. Als er doorgebeld wordt kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ga ik wel mijn bed uit en kijk ik eerst door het spionnetje in de voordeur wie er staat. Als ik niemand zie staan doe ik wel de deur open, om te kijken of ik iemand weg zie lopen.

Dit had een buurman van me laatst. Zijn oom was weggelopen uit een afkickkliniek en had tegen de politie gezegd dat hij bij mijn buurman wel kon overnachten... Dus die agenten belden midden in de nacht bij mijn buurman aan. Daar was mijn buurman het niet mee eens en die oom kon een nachtje in de cel slapen. Antwoord op je vraag: Altijd reageren want je weet nooit wat de reden is. Verstandig is het wel om eerst te vragen wie het is en waarom ze aanbellen voordat je de deur open doet.

altijd. vragen wie het en kijken. wel reageren. ik heb zelf keer mee gemaakt. gelukkig. regeerde ik er was brand in de straat en iedereen. moest van voorzorg. de woning uit. wel reageren. maar nooit gelijl de deur open doen.hopelijk kan je hier wat mee

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100