Hoe hoog je mooi de bodem op van een bloemenvaas?

Door de te grote vaas passen de bloemen net niet. Hoe kun je mooi de bodem ophogen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
4.3K

Antwoorden (7)

Met stro of knikkers/steentjes misschien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grind, naturel of gekleurd, glazen knikkers ( stuiters), gekleurde aquariumsteentjes, graffel in div. kleuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er zand in doen gel balletjes, knikkers, grind, stenen. je kan er van alles in doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er ook schelpen indoen of kastanjes, eikels en hazelnoten en decoratieve stenen. Het is maar net wat je smaak is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schelpenzand voor vogels gebruiken. Je kunt dan gelijk de bloemen mooi schikken, omdat de uiteinden van de stelen er makkelijk in te prikken zijn en niet meer verschuiven.
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een goed idee +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wordt wel vies en groenig als je bloemen wat langer staan
Met een dikke prop doorzichtige folie, waar je mee kan inpakken. Kan ook tegen water! Wat niet het geval is bij stro en schelpenzand. Wordt beetje zootje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geluk hebt zijn de bloemen er al in verpakt. +1
Ivana
12 jaar geleden
Schelpenzand kan heel goed tegen water, ik doe het altijd op deze manier. De vaas staat dan ook steviger.
Zelf zou ik op het seizoen inspelen.
Met kerst: kerstballen.
Herfst was al genoemd: kastanjes o.i.d.
Zomer: Zand, schelpen.
Voorjaar: Iets van frisse groene bladeren of bepaald gras.
Pasen: Iets geels.
Keuzes genoeg.