opgelicht en belogen wat nu?

Ik heb een bankstel gekocht bij seats and sofas mooi bankstel maar, toen ik het had gekocht had ik gevaagd of ze dat ook deden bezorgen en in elkaar wilden zetten en wat me dat ging kosten, alles werd bezorgd en gemonteerd. Mooi dat koste me dan €100,-. 5 weken gewacht was ht dan zover, bankstel uitgepakt riep ik die meneer terug zat een scheur in de onderkant van de bank. Meneer belde meteen na het bedrijf en ik kreeg die verkoopster aan de lijn, ja zei ze dan moet u maar naar de winkel komen even zeil halen en het zelf erop monteren! koerier nam het niet mee en hij zette het bankstel ook niet in elkaar! moest wel even €100,- betalen! naar lang proberen zit het bankstel eindelijk in elkaar staat het banktel niet haaks hij staat scheef (zie foto) weer gebelt en rond 12 uur deze middag werd ik gebelt buitendienst was al onderweg! na half 4 weer gebelt want er was niemand gekomen krijg ik te horen dat ze rond 12 uur aan de deur zijn geweest! kan niet ben de hele dag thuis geweest en als de bel gaat die hoor ik wel hoor want die is super hard! wat moet ik nu doen!

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100