Hoe betrouwbaar zijn ultrasound apps op de iPod?

Ik heb last van insecten op mijn slaapkamer. Ik heb de ramen opengedaan zodat het wat tochtte (volgens mijn moeder kunnen ze niet tegen de luchtstroom) en ik heb een iPod app aangezet dat ultrasound maakt. Jaag je daarmee echt de insecten weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Dat allemaal "flut" apps de speaker van de ipod haalt de benodigde hrtz niet eens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat is echt allemaal onzin, daar werkt niks van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb met zo'n soort app de speaker van mijn iPhone 3GS opgeblazen!!

Ook die dingen als volumeboost moet je nier vertrouwen.