Ik heb een blouse van 75% katoen en 25% zijde met een vetvlek, na het wassen (mag alleen handwas) zit de vlek er nog, welk middel kan ik gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (5)

de flesjes vlekkenmiddel van Beckman werken over het algemeen goed, er is ook een speciale voor vetvlekken, het probleem is dat je het kledingstuk al gewassen hebt, dat maakt de kans dat je het schoon krijgt kleiner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je had hem beter niet eerst kunnen wassen, vetvlekken gaan er dan niet uit en wordt alleen maar moeilijker om ze eruit te krijgen.
Je kunt nog proberen om de blouse even in een emmertje wasbenzine te doen, 1 fles, even in laten staan en dan buiten uithangen, de vetvlek is er dan uit,

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ossengalzeep. Eerst vlek natmaken. Goed insmeren met ossengalzeep. Laten inwerken gedurende vier uur. Wassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens met een beetje afwasmiddel. Meestal lukt het bij mij hiermee de vlek eruit te krijgen. Even insmeren, kwartiertje laten liggen en dan uitspoelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ariel Vlekkenspray
HG Vlekweg
Citroentje ( van Mylene)