Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een blouse van 75% katoen en 25% zijde met een vetvlek, na het wassen (mag alleen handwas) zit de vlek er nog, welk middel kan ik gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

de flesjes vlekkenmiddel van Beckman werken over het algemeen goed, er is ook een speciale voor vetvlekken, het probleem is dat je het kledingstuk al gewassen hebt, dat maakt de kans dat je het schoon krijgt kleiner.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je had hem beter niet eerst kunnen wassen, vetvlekken gaan er dan niet uit en wordt alleen maar moeilijker om ze eruit te krijgen.
Je kunt nog proberen om de blouse even in een emmertje wasbenzine te doen, 1 fles, even in laten staan en dan buiten uithangen, de vetvlek is er dan uit,

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ossengalzeep. Eerst vlek natmaken. Goed insmeren met ossengalzeep. Laten inwerken gedurende vier uur. Wassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens met een beetje afwasmiddel. Meestal lukt het bij mij hiermee de vlek eruit te krijgen. Even insmeren, kwartiertje laten liggen en dan uitspoelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ariel Vlekkenspray
HG Vlekweg
Citroentje ( van Mylene)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding