Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een wasverzachter die sterk ruikt en ook lang (in de kast) blijft ruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
31.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

silan is een hele sterke geur die echt lang blijft ruiken. Toen ik een aantal weken geleden de zomer kleding weer van zolder heb gehaald en de koffie open ritste, rook ik meteen weer de silan. En dan heb ik het dus over ongeveer een jaar!
Ik gebruik nu sinds 9 maanden een biologisch middel (ecover) en ben dus geen sterke luchtjes meer gewent, maar kan als je van een sterke geur houd silaantje aanbevelen!

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel silaan of robijntje...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Die van robijn vind ik persoonlijk wel sterk ruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Silan & Lenor, hier blijven de geuren lang op je kleren, er zijn veel soorten geuren en dat is persoonlijk wat je lekker vindt..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij blijft mijn kast altijd lekker ruiken nadat ik:
Robijn creme wasverzachter jojoba heb gebruikt. Wel een beetje prijzig, maar je kunt er ook voor kiezen om geurbuideltjes in je kast te hangen zodat je kleren ook lekker fris ruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Robijn Sensations of Lenor die blijven zo lekker lang ruiken, ook in de kast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Robijn. Een scheutje extra, en wasmachine niet te lang laten spoelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soupline (blauwe fles) vind ik heerlijk lang ruiken.
Maar Doussy Active fresh van Lidl is ook niet slecht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd de "blauwe"van Lenor,en die blijft echt lang lekker ruiken.Als ik s ochtends schone kleren aantrek en s avonds ga werken,zeggen mijn collega's altijd dat mijn kleren zo lekker fris ruiken.
Het is echter natuurlijk wel erg persoonlijk,de ene persoon vind dit lekker en de andere dat.Vaak kun je bij Kruidvat kleine proefflaconnetjes kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind Robijn altijd het sterkste ruiken en de geur blijft lang in de kleding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelf gebruik ik wilde rozen van silan en ruikt lang fris, maar ik denk dat je ook een goed geurend wasmiddel erbij moet gebruiken hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding