Hoe ontstaan zilveren vlekken in kleding en hoe krijg ik die er uit?

Ik krijg zilveren vlekken in kleding. Er zit geen logica in. Het is zowel bij mijn kleding als bij de kinderen gebeurd. Het zit zowel op de voor als achterkant van kleding ook waar een jas over is gedragen. Het lijkt of de vlekken een soort van ontstaan tijdens of na het wassen. Ik heb het op verschillende soorten stof gezien maar krijg het er niet uit.

een jaar geleden
1.3K
Amadea
een jaar geleden
Chemische vlekken in gewassen goed kunnen worden veroorzaakt door een chemische reactie van bepaalde persoonlijke verzorgingsproducten in combinatie met het wasmiddel.
A1A
een jaar geleden
Aan zoiets dacht ik ook maar de kinderen gebruiken geen deo of iets gezien de leeftijd. Het is ook van het buitenspelen dat dezelfde vlekken lijken te blijven. Zit er ook chemisch spul in het regenwater dat kan reageren??

Geef als eerste antwoord