Iemand idee hoe die grote witte bloemen met veel stuifmeel heten?

Heel erg bedankt alvast.. Het is dringend.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.5K

Het beste antwoord

ik denk lelies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik wilde eigenlijk antwoorden lelies, maar dat is te kort, had misschien beter: Dat zijn lelies kunnen zeggen dan ik dnek lelies...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zou ik ook voor gaan.
@ nailart.. als het dat niet is, heb je er een foto van?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha bedankt. Ik hb het al, was voor een vriend niet van my. Het was idd lelies, dat dacht ik ook al maar ik wist het niet zeker. Dankjewel!

Andere antwoorden (1)

OK, hier is een afbeelding van de lelies waar iedereen aan denkt (ik ook hoor). Bedoel je deze?

Het volgende is geen antwoord op jouw vraag, maar misschien kan ik jou of de andere lezers hier nog wel mee helpen. Een van de reageerders zei al dat de stuifmeelvlekken zo'n probleem zijn. Dat klopt. Wanneer je stuifmeel van lelies op je kleren krijgt, NIET WRIJVEN!!! Je krijgt dan de vlek nooit meer weg. Ook in de stomerij kunnen ze dat dan niet meer.

Je kunt het stuifmeel proberen te verwijderen door:
- stofzuigerslang (zonder mondstuk) op de zachtste stand voorzichtig BOVEN (niet tegen) de stof houden. Losliggend stuifmeel zuig je zo weg zonder het aan te raken. Houd intussen het kledingstuk goed strak, zodat het niet in de slang gezogen wordt.
- Plakband voorzichtig op de plek leggen. Niet drukken of wrijven. Hier blijft een groot deel van het stuifmeel ook aan plakken. Herhaal dat totdat je zoveel mogelijk stuifmeel verwijderd hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Dankje en dankjewel voor je toelichting over stuifmeel :)!