kan het dat kleine bruine vlekjes zomaar uit de lucht vallen?

wij zaten net in de tuin te lezen en opeens vielen er kleine bruine vlekjes uit de lucht ik was aan het lezen en had het op me vinger en op me tijdschrift en stoel het voelde smerig aan is het misschien poep uit het vliegtuig ofzo..?

Weet jij het antwoord?

/2500

Poepjes van vogels wellicht.

Poep uit het vliegtuig is echt onmogelijk, dit valt namelijk niet vanuit het vliegtuig naar beneden, aangezien ze dit gewoon op de grond doen. Ik denk eerder aan blaadjes van een boom of iets dergelijks, weet niet of je er een foto van hebt?

het kunnen verschillende dingen zijn: pollen van een bepaalde plant, sporen van paddestoelen, zaden van planten, of zelfs roet van een brand in de buurt! Poep uit een vliegtuig kan niet. Dumpen van dat soort dingen mag niet!

Uit een vliegtuig lijkt me sterk, het kunnen vogels zijn? (nooit zo gek als dat ik een keer een afgekauwt spekje uit de lucht zag vallen) :D

Vogels poepen en plassen tegelijk, het zijn dus lekkere vlodders. Bij het overvliegen, kunnen deze vlodders een beetje uit elkaar waaien, zodat je kleine bruine vlekjes kan zien, waar deze neerkomen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100