kan het dat kleine bruine vlekjes zomaar uit de lucht vallen?

wij zaten net in de tuin te lezen en opeens vielen er kleine bruine vlekjes uit de lucht ik was aan het lezen en had het op me vinger en op me tijdschrift en stoel het voelde smerig aan is het misschien poep uit het vliegtuig ofzo..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
5.4K

Antwoorden (5)

Poepjes van vogels wellicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom dat minnetje? Het is best mogelijk! (eigen ervaring)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach, sommige mensen vinden het gewoon leuk om iemand te minnen. Ook al is je antwoord nog zo goed en duidelijk. Zielig maar waar. Niets van aantrekken. Het zijn meestal figuren die zelf nooit een goed antwoord geven en nooit een plus krijgen en daardoor jaloers zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie Henneke. Ik ben geen `puntenjager`, maar ik begrijp vaak niet waarom mensen een minpunt geven. Ik hoop, dat er op GV een regel komt, dat men alleen een min kan geven met uitleg .
Poep uit het vliegtuig is echt onmogelijk, dit valt namelijk niet vanuit het vliegtuig naar beneden, aangezien ze dit gewoon op de grond doen.
Ik denk eerder aan blaadjes van een boom of iets dergelijks, weet niet of je er een foto van hebt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kunnen verschillende dingen zijn: pollen van een bepaalde plant, sporen van paddestoelen, zaden van planten, of zelfs roet van een brand in de buurt! Poep uit een vliegtuig kan niet. Dumpen van dat soort dingen mag niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit een vliegtuig lijkt me sterk, het kunnen vogels zijn? (nooit zo gek als dat ik een keer een afgekauwt spekje uit de lucht zag vallen) :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vogels poepen en plassen tegelijk, het zijn dus lekkere vlodders.
Bij het overvliegen, kunnen deze vlodders een beetje uit elkaar waaien, zodat je kleine bruine vlekjes kan zien, waar deze neerkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was mijn antwoord ook al, maar kreeg een min.
van mij ook een + Ed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van mij dan een plusje er bij.
Die stomme minnen soms!