Zijn de keukenapparaten van het merk BEEM aan te raden? (die vandaag op groupon.nl staan)

Ik kan namelijk geen vergelijkingen vinden..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hihi zo zie je maar wat een mens s'nachts bezig houd.

Het beste antwoord

BEEM blijkt een Duits-Amerikaans initiatief te zijn, het bestaat al best lang maar begeeft zich met steeds meer keukenapparatuur op een nieuwe markt. Meer info op http://shop.beem.de/aboutushistory/0/0/0/0/geschichte.html?scriptMode=aboutushistory
Goed nieuws is dat ze samengewerkt hebben met een topchef voor de koffie automaten, namelijk Eckart Witzigmann. Ik denk dat er goed over nagedacht wordt, die apparatuur. Zelf ga ik het er op wagen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Elk merk dat in Nederland wordt verkocht is gekeurd volgens de richtlijnen van de EU. Het product zou dus moeten deugen.
Is het apparaat misschien duurder dan 25 Euro? In dat geval heb je zowiezo recht op minimaal 1 jaar garantie.