Hoe lang duurt het tot dat het wietzaadje tot een plantje wordt?

Ik heb gister een ontkiemd wietzaadje in potgrond gedaan, hij staat op mijn kamer voor het raam, maar nu heb ik een vraag, hoe lang duurt het voordat ik een klein plantje boven de grond zie? En kan ik de plant gewoon onderhouden door elke dag beetje water te geven, warm houden, en veel licht er op schijnen?
Oh ja, ik heb het zaad uit vogelvoer dus ik plant het gewoon voor de lol;p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
5.1K

Antwoorden (3)

kijk eens op www.wiet-zaden.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm ik geef je plantje niet veel kans, maar na een aantal dagen zul je tog al wat groens moeten zien, wietplantjes hebben idd veel licht, warmte en water nodig. Zodra hij groot is kan je m eventueel in een grotere pot planten zodat hij ook groter groeit.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de meeste soorten komt minimaal 75 % van de zaadjes uit, bij de betere merken ligt dit percentage rond de 90 %

.