Wat kost gemiddeld een slotenmaker om je deur open te maken?

Wat vandaag mijn sleutels vergeten en gelukkig hebben mijn ouders nog een sleutel. Maar die zullen er niet eeuwig zijn, dus vandaar mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ligt er aan wat voor deur en hoe veel sloten er op ziten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een sleutel verstoppen of aan de buren geven is stukken goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Roland, ik woon op een flat en in deze tijd van de maatschappij is het contact met de buren niet zodanig dat ik daar een sleutel achter laat.
En verstoppen, waar. Alles is van beton en op een richel is ook niet aan te raden. Evenals onder de mat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buren zijn dan nèt toevallig niet thuis! Beter de sleutel in het vervolg, net wat Roland zegt, verstoppen. Ik had ergens op een (voor mij alleen bekende) plek in de tuin , een sleutel verstopt in de grond. Helaas.....op het moment dat ik de verstopte sleutel nodig had, was de grond erg bevroren !!

Het beste antwoord

Ik heb mezelf een paar maanden geleden buitengesloten in t weekend. Ik moest 50 euro betalen, waarschijnlijk wel weekendtarief dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat ligt eraan waar je woont. In mijn woonplaats kost het iets van 30euro, maar bijv. in Amsterdam kost het bij sommige wel 200euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was op zondag een keer 100 euro kwijt :-(