Waar kun je het beste een advertentie zetten (op internet) als je iemand met een aanhanger zoekt om naar de stort te rijden ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2K

Antwoorden (9)

Op marktplaats of, niet op internet, in de lokale krant of op een bord in de supermarkt. En misschien kun je ergens een aanhanger huren of bij buren/familieleden vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien is www.koopplein.nl wat.
dat is net zoiets als marktplaats , maar dan van je eigen regio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou in eerste instantie buurtlink proberen, gratis en bij jou in de buurt.
Rieneke1
12 jaar geleden
Er bestaat een site waar je kunt ruilen...in natura...neeee, ik bedoel geen sex maar als jij bv goed kunt behangen maar niet kunt tegelzetten, kun je ruilen met iemand, die komt tegelzetten bij jou en jij gaat behangen bij hem......of alles is eigenlijk mogelijk, alles gaat in overleg.

Anders als je dat niet wilt Marktplaats natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe heet die site?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zoek en zoek!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://klussen.ruilen.nl/ Ik weet niet 100 % zeker of het DE site is die ik bedoel, maar deze is ok.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks!
Werkspot.nl, de marktplaats voor klussen, brengt opdrachtgevers en vakmannen bij elkaar. Het principe van Werkspot.nl is eenvoudig: opdrachtgevers plaatsen hun klus - hoe klein of groot ook - op de website. Ingeschreven klusbedrijven en vakmannen reageren hier vervolgens op. Zodra de klus afgerond is, geven opdrachtgevers een referentie en rapportcijfer aan de vakman. Door deze referenties krijgen medegebruikers een helder beeld van de kwaliteit van de vakman of klusbedrijf.

Inmiddels zijn er ruim 360.000 opdrachten geplaatst, waarvan 100.000 in 2010. Daarmee zijn we niet alleen de eerste, maar ook de grootste marktplaats voor klussen in en om het huis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de gemeente waar je woont, die hebben mensen speciaal in dienst om grofvuil op te halen.
Vaak kun je het dan gewoon buiten zetten (wel gesorteerd natuurlijk) dan halen ze het op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn tip: zoek het niet op internet maar op straat. Loop eens een rondje in de wijk en neem briefjes mee. Op die briefjes zet je in het kort een tekst over dat je graag de aanhanger wilt huren met je telefoonnummer. Zie je een aanhanger, plak daar dan een van de briefjes op.

Alternatief plan voor als je in een grote stad woont: huur een bakfiets.

Overigens: informeer eens bij de gemeente wat het kost om het vuil door heb op te laten halen. Bij veel gemeentes is dat zelfs gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
u kunt een advertentie gratis plaatsen op www.buurtlink.nl zo kunnen mensen uit uw buurt reageren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet het op goeievraag.nl Als het in de buurt is zijn er vast mensen die je willen helpen.