Waar kan ik deze paspop-hand kopen?

Ik ben op zoek naar deze paspop-hand om ringen en andere sieraden op te leggen.
Weet iemand waar ik deze kan kopen of waar ik deze op internet kan vinden?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (4)

als 2e hands ook goed is adviseer ik marktplaats
http://kopen.marktplaats.nl/rs/antiek-en-kunst/paspop/c1.html?q=paspop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de foto nagetrokken en de hand bleek afkomstig te zijn van een italiaanse webshop die inmiddels gesloten is. (Vertaling van de blog in de bron)
Wel staat in de comments dat veel mensen dergelijke "handen" van verschillende soorten materiaal op ebay en vergelijkbare websites gezien. Als dit je niet bevalt kun je altijd naar een juwelier en vragen waar zij hun "handen" vandaan halen.

Toegevoegd na 42 seconden:
hebben gezien*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er zo 1.Ik heb hem gewoon bij de Blokker gekocht voor €5.00.Dat is ongeveer een jaartje geleden en volgens mij hebben ze ze nog steeds,in ieder geval bij de grotere filialen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hem zelf gemaakt, een huishoudhandschoen in een vaas hangen, vullen met gips, nachtje laten drogen en klaar is hij, je kunt hem natuurlijk ook verven