Hoe kan een slang uit de toilet kruipen? Zit er niet een soort klepje ofzo?

Toegevoegd na 47 seconden:
Ik hoorde laatst weer zo'n verhaal uit Leiden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit geen klepje. Dus altijd eerst even kijken voordat je gaat zitten.
Rieneke1
12 jaar geleden
de slang is helemaal niet uit de wc gekomen.
hij zat gewoon in de toiletruimte, en is via het raampje binnengekomen.
komkommertijd he, even opblazen het verhaal.

Het beste antwoord

nee, geen klepje dus de deur staat gewoon open voor de slang :)

op het plaatje kan je zien hoe een slang het voor elkaar kan krijgen (slang gaat keutel tegemoet in dit geval)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had toch eerst even doorgespoeld! Het is namelijk wel dzd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
denk dat dát wat lastig is met zo'n plee moolkeesje :) maareh... wat is dzd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voordat he hem doorzoegen...eh zaagden, bedoel ik en toen ie nog op het riool was aangesloten. Duidelijk Zonder Drol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha.
helaas..... het is OMDDD (Overduidelijk Met Dikke Dampende Drol)

Andere antwoorden (2)

Nee, de toiletpot is zonder belemmering op het riool aangesloten. De zwanenhals, gevuld met water, voorkomt dat de stank van het riool in de toiletruimte komt.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.classify-it.eu/kdn/pictures/kdn-natuurkunde-druk-fig06-doorsnee-door-wc-met-zwanenhals.png
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 (water eruit halen is anders ook overtuigend genoeg hoor suus ;-)
er zit een zogenoemde stankafsluiter in de toilet waar het water blijft staan. en dus is het eigenlijks alleen voor stank afgesloten