Waarom zijn er zo weinig tuinvragen ?

Waarschijnlijk doordat het mijn vak is, is het mij op gevallen dat er zeer weinig tuinvragen zijn . Dat kan toeval zijn , of de tijd van het jaar , maar mischien zijn de deelnemers van GOEIE VRAAG toevallig wat minder geintresseert in tuinzaken . Dat kan natuurlijk .Maar dan toch even het volgende :mijn specialiteiten zijn tuinen ,vijvers , geneeskrachtige kruiden ,natuuraanleg en spirituele zaken . Dus zijn er vragen , hou je niet in ,en stel ze. Ik ben er klaar voor .

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (5)

Ik denk dat er in de toekomst nog voldoende tuin-vragen komen. Goeie Vraag is immers nog maar net begonnen, en het aantal leden is nog beperkt. Niettemin: welkom en ik hoop dat je expertises in de toekomst nog vaak van pas mogen komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zal ook wel deels door de leeftijd komen, voor mijn gevoel zit er een groep die vooral werkt of studeert en dat is meestal niet te groep die al te veel aandacht aan de tuin besteedt.

Daarnaast zullen de vragen echt wel komen als het lekkere weer aanbreekt en de site echt begint te lopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Fijn dat ik dit nu weet. Ik heb meerdere vragen over 'de tuin'. Hopelijk kunt u mij hier verder mee helpen.
De eerste vraag(en) kunt u morgen van mij verwachten.

(eindelijk een groen expert) Toppie!!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik ben zelf niet zo'n tuin expert maar ik denk dat er in het voorjaar als iedereen zijn tuin weer gaat opknappen er veel vragen zullen komen dus ik verwacht dan veel van je!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk, in aanvulling op bovenstaande antwoorden, dat er veel mensen op deze site zitten die helemaal geen tuin hebben! In Amsterdam en andere grote steden is een klein balkon al gauw het hoogst haalbare.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ook op kleine balkons kunnen de mooiste planten groeien. Groetjes.