Altijd als ik die plastic rubberen gele keukenhandshoenen heb gebruikt, ruiken de hele dag mijn handen naar die plasticrubber lucht. wat kan ik doen?

Zeep en shampoo, allesreiniger hielp niet. Ook niet citroen.
Dat metale zeepje werkt ook niet. Weet iemand een andere oplossing?

Weet jij het antwoord?

/2500

Gewoon die handschoenen niet meer gebruiken. Je vel op je handen kan wel tegen een stootje. Maar als dat geen mogelijkheid is koop dan eens van die doktershandschoenen. Je kunt ze bij de drogist halen. Ze zijn er met- en zonder poeder. Kijk of dat je bevalt.

Er zijn ook rode (?) en die zweten minder van binnen. Ik kan me de gele niet meer herinneren. Ik geloof dat ik die van de Hema wel eens gehad heb en dat omdat het de goede maat was. De rode zijn voor gevoelige huid. Je kan het in elk geval proberen. Als ik ze niet draag dan heb ik een dag schrale vingertoppen en dat vind ik erger. Toegevoegd na 1 minuut: O, de chirurgen hebben gaan antislip.

Ja, dat is herkenbaar. Wat een vieze lucht is dat he? Ik krijg het zelf van mijn handen dor ze goed te schrobben met tandpasta. Het klinkt een beetje vreemd, maar het werkt echt. Ben benieuwd of dit bij jou ook werkt?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100