Hoelang kan je een gevuld zwembadje laten staan?

Ik heb zo'n opblaasbaar zwembad van 2x3/4 ong. Als ik dat vul met water, kan ik dat dan een aantal dagen laten staan, hoelang en moet ik daar nog chloor in doen? ( zoja hoeveel )

Toegevoegd na 2 uur:
ik heb geen pompjes of filters, het is gewoon een uit de kluiten gewassen kinderbadje.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gewone badjes onder pompje en dergelijke kun je beter ,zeker om de dag schoon water erin.Of eerder als er ongelukjes in gebeuren.De badjes zijn niet geschikt voor chloortabletten.

je kunt het best chloortabletten er in doen deze zijn er speciaal voor zwembaden

Ligt er ook aan of je een pomp erin hebt, als je geen pomp hebt en je gooit er chloortabletten in, heeft het geen zin

Bij ons staat het badje de hele zomer. Als we hem niet gebruiken gaat er een folie-deksel overheen. Als we hem willen gebruiken gaat er een dag vantevoren een pompje met filter in, en een eetlepel chloor (Gewoon, van die bleek) waarna we het filter een apar uur laten draaien. De volgende dag is het chloor er uit verdampt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100