is er een site waar je de specificaties, meters van de kamers enz. kan zien van een huis?

Toegevoegd na 22 minuten:
ik wou gwn weten hoe groot mijn kamer was. en ons huis staat nie te koop ofso

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je je vraag specificeren?
Zomaar een huis? Een te koop staant huis?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil weten hoe groot mijn kamer is en het staat niet te koop ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je neemt een duimstok, lengte x breedte, dan heb je de afmeting van je kamer! Meet je ook nog de hoogte, dan doe je lxbxh en heb je de inhoud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien staat mijn kast wel schuin in de hoek en dan kan het niet ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk wel. Dan meet je toch over het stuk vloer waar de kast niet staat!
Alleen van te koop staande huizen zijn er soms plattegronden te vinden op Funda. Van andere huizen niet. Je zult toch echt zelf moeten meten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Succes!

Antwoorden (1)

Als een huis te koop staat, staat er soms op Funda.nl een plattegrond.
Als je van elke willekeurig huis zulke gegevens wilt kunnen opvragen, zou je bouwtekeningen moeten hebben of gegevens van de eigenaars (een woningbouwvereniging heeft die gegevens bijvoorbeeld wel).
Dus nee, er is geen site waar je dat soort dingen voor alle woningen kunt opvragen.

Toegevoegd na 1 uur:
Als het om je eigen kamer gaat, meet je 'm toch gewoon op?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh okee, thx