Hoe werkt een zelfopblaasbare luchtmatras?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
7.6K
rose
12 jaar geleden
Een stuk aangenamer dan een zelfopblazende arabier... ;-)

Het beste antwoord

Het is gemaakt van 'open cell foam', dat de eigenschap heeft om uit te zetten. Als je het matje uitrolt wilt dat foam uitzetten en daardoor zuigt het vanzelf lucht door het ventiel naar binnen.

http://www.outdoorenthusiasts.co.uk/390-how-do-self-inflating-mattresses-work/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de binnenkant zit een soort grote spons die uitzet als het vacuüm wordt opgeheven (ventiel opendraaien).