Bestaat er nog een andere naam voor een fotolijst waar je verschillende vormen en soorten foto's in kan stoppen ?

Mijn man houd vol dat er nog een andere naam bestaat ik zeg tegen hem dat het fotocollage heet.
Maar hij zegt dat er nog een andere naam bestaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Het beste antwoord

Een ander woord dat ik ken is "passepartout"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yes schreeuwt mijn man dat bedoel ik, zie je wel dat ik gelijk hebt zegt hij.
Nou ik had daar nooit opgekomen. Hij helemaal blij dank je hahaa.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan! :-)

Andere antwoorden (3)

Bedoelt hij niet een passe partout fotolijst die kun je ook enigzins in maat aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje het heet passepertout zoals die persoon hier boven zegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik heb ook dikleklie ov so
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Passe partout, ik denk ook dat hij dat bedoelt. Alleen doe je daar maar een foto in en niet meerdere.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schat ik bedoel niet dat je het fout schrijft, ik bedoel dus dat die persoon het goed heeft.
En jij zegt ( nou ja schrijft ) ook het zelfde antwoord,daar gaf ik alleen reactie op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh was nog niet eens klaar ik drukte op verzenden, en ik ben zelf dyslectisch dus daar zal ik nooit iemand op wijzen.
En daar is deze site ook niet voor bedoelt lijkt mij om mensen op schrijf fouten af te kraken.
Maar ja dat gebeurt vaak genoeg. En daarom heb ik ook deze plaatje er bij genomen dan zien ze meteen dat ik dyslectisch ben. :-))
Een wissellijst waar verschillende formaten foto's in kunnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zei ik ook maar hij bedoelde dus passepartout