Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Na 10 jaar inschrijving .Heb ik een woning bij de toegewezen.bij vragen waar de pap. blijven hoor ik dat deze men. (25oud) mij de woning niet geeft.

Is mondeling toegewezen duidelijk,mocht kiezen uit 4 als 2e kiezer en heb gekozen voor nr 823 ook nog telefonisch met deze Jasper gesproken waarin hij twijfels uitsprak omdat ik een hond heb,er wonen meerdere mensen uit onze wijk die gesloopt gaat worden en zeker ook met honden. Kan dit zo?ik zou er niet passen, wat grote onzin is.Wat voor recht heb ik hierin?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
726

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De duur van de inschrijving heeft niet zoveel met de uiteindelijke toewijzing te maken. Bijv je reageert als alleenstaande op een huis met tuin en 3 slaapkamers. De kans dat je die daadwerkelijk toegewezen krijgt is nihil.

Je zult dus met de woningcooperatie moeten overleggen op wat voor soort woning jij wel recht hebt, en dat je daar dus op reageert
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding