Hoe krijg ik vetvlekken van de barbecue uit de straatstenen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
5.9K

Antwoorden (6)

gewoon inspuiten met remmenreiniger spuitbus is te verkrijgen in elke goede autoshop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steenuiltje
12 jaar geleden
ha Gerrit kan je remmenreiniger ook gebruiken als je motorolie hebt gemorst op klinkers? Helpt dat dan ook?
Als de stenen aan de onderkant hetzelfde zijn als de bovenkant gewoon even die stenen omdraaien want je krijgt het er niet goed vanaf.
Je blijft het altijd zien.
En anders even een paar nieuwe halen en de volgende keer je stoep afdekken als je gaat bbqen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met thinner!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je ksn er kattengrit op gooien en fijn malen met een steen. grit zuigt het vet op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Diverse oplossingen:

1) Huis tuin en keuken middel en niet deur: kokend heet water en afwasmiddel. Dat steeds maar aanbrengen en borstelen totdat het schoon is.

2) Commerciële middeltjes als vetoplossers, zoals middelen voor in de keuken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het zelfde gehad en ik heb het schoongemaakt met bleekwater en water ongeveer 1 liter bleekwater op 3 of 4 liter water .
Gewoon in een gieter en over de tegels sproeien en dan laten drogen .
Niet met de volle zon erop omdat het dan te snel droogt .