gezonde kippen die redelijk in de veren zitten, hoef je zeker niet binnen te halen als het regent.
ik neem aan dat ze wel een plekje hebben, onder een struik of zo, waar ze beschut kunnen zitten als ze dat willen?
dat is ruim voldoende.
Rieneke1
12 jaar geleden
nee, als ze het niet fijn vinden schuilen ze zelf wel ergens onder een bankje ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja het licht eraan of ze gezond zijn.
als er eentje ziek is ja dan kan je ze/hij/zij beter binnen laten.
maar als ze gezond zijn mag je ze gerust buiten laten hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat een kipje zelf wel aangeeft of het naar binnen wil of niet, gewoon het hokje loslaten zodat ze erin kunnen als ze willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee alleen als het onweert