Ik kom niet op de naam van het product, zie extra voor beschrijving.

Het is een gum en een vulpotlood in een.

Als je dan zeg maar op de bovenkant van "het product" drukt, komt er een nieuw stuk gum uit.
Eigenlijk hetzelfde als een vulpotlood, maar dan met een gum ipv potlood.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Annswers
12 jaar geleden
wist niet dat het bestond, handig!

Het beste antwoord

Dat heet dus geen vulpotlood maar een gumpotlood..

Althans als je het artikel in mijn bron bedoelt (ff naar beneden scrollen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha,bedankt,, ik had het antwoord ff snel nodig, maar ik kwam er maar niet op :) Nogmaals bedankt ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het plusje krijg je van mij ;-) +

Andere antwoorden (1)

gewoon gumvulpotlood?

http://www.shopwiki.nl/Pentel-vulpotlood