De regenton is kapot doordat het kraantje er niet meer in past. Het gat is te groot. Wie weet hoe je dit weer passend maakt?

We hebben hem schoon gemaakt en blijkbaar zat er iets om de kraan heen, dat hem op zijn plaats hield en waterdicht maakte, maar dat is nergens meer te vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
5.5K

Het beste antwoord

Hier hetzelfde probleem gehad. Ik heb het opgelost met ducttape. Gewoon een paar laagjes tape eromheen en je kunt het er weer intikken.

Toegevoegd na 44 seconden:
Het was in mijn geval zo'n houten kraan.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ha, die Goedevraagster;

Bij loodgietersbedrijven kun je tape of touw kopen waarmee je de kraan weer lekvrij kunt monteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een echte loodgieter zal er henneptouw omheen wikkelen om het weer passend te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je het gat niet verder zagen en dat je dan het kraantje erin doet of erboven, ik weet niet hoe jullie regenton eruit ziet xD