Weet iemand waar je van die kleine inklapstoeltjes kunt kopen?

Ik ga deze week naar een concert en om een goede plek te bemachtigen, zal ik hier zeker 24 uur voor buiten zitten.
Nu heb ik eerder bij concerten gezien dat mensen van die kleine inklapstoeltjes meenemen. Het lijken bijna 'wegwerpstoeltjes'.
Deze zien er wel heel handig uit. Weet iemand waar je die kunt halen?

Toegevoegd na 1 dag:
Bedankt voor al jullie tips. Er zaten meerdere goede tips bij, dus iedereen een +.
Ik heb uiteindelijk bij Action een visstoeltje voor 1,98 gevonden. Dus het komt vast goed! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.4K

Antwoorden (7)

Je zou bij de Xenos kunnen proberen. Daar hebben we vorig jaar een goedkoop vouwstoeltje gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik las op internet iemand die ook zulke stoeltjes wilde voor een festival.
Bij de Praxis, Gamma of Karwei hebben ze zulke dingen wel, maar die zijn dan waarschijnlijk wel wat aan de dure kant.
Bij de Action hebben ze ze voor €12,95 per stuk. En bij de Xenos voor €14,95 per stuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Leen Bakker, een groot assortiment.
http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/stoelen_en_fauteuils/klapstoelen/klapstoel_overzicht.aspx
En bij Ikea:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90070404
En bij Kwamtum:
http://www.kwantum.nl/search?keywords=klapstoel

Op beslist.nl kun je een hoop online-verkopers bekijken.
http://www.beslist.nl/products/meubilair/meubilair_389370_389521/

Verder denk ik dat je bij Blokker terecht kunt, en misschien is het de moeite waard om te kijken op Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij een vis winkeltje speciaal voor de vissers hebben ze van die kleine krukjes en stoeltjes .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of bij een outdoor-winkel
12 jaar geleden
ik weet niet waar je woont maar heb er 1 staan die kan je zo komen op halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sportviswinkel
en je vorige vraag: beta wordt gebruikt in Ambonees de ander in bahasa