ik heb een oude elektrische massagetafel die verhuisd moet worden naar een ander adres maar daar past hij niet door het trapgat?

het is een oude maar oerdegelijke massagetafel, elektrisch verstelbaar. hij lijkt niet uit elkaar gehaald te kunnen worden, toch wil ik dat proberen, heeft iemand daar ervaring mee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Misschien kun je hem door een raam (laten) takelen. Toegevoegd na 39 seconden: Als dat mogelijk is, hoef je hem niet uit elkaar te halen.

Alles kan uit elkaar, maar als het een tafel is die gelast is dan is een slijptol of ijzerzaag de enige optie. Hem dan weer netjes in elkaar krijgen is lastig, opnieuw lassen of metalen platen ertegenaan zetten met bouten. Daarna de lelijke plekken wegwerken. (verven of spuiten) Of het gelast is is goed te zien, dan zitten er lasnaden tussen de verschillende onderdelen. Zitten die er niet, dan kan ie zeer waarschijnlijk wel makkelijker uit elkaar. Als ie gelast is dan zou ik voor de hijs optie van hierboven gaan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100