het water ligt er af en ik moet naar de WC, wat kan ik doen?

Het water ligt al een aantal uur uit in de straat.
Ze zijn bezig met de leidingen.
Nu is er iets beste wel genaast ( ik ga op school nooit naar de wc) ik ben dus vanaf 8 uur al niet meer naar de wc geweest en moet nu best wel nodig.
Maar het water doet het dus niet.
Wat kan ik doen?

Toegevoegd na 17 minuten:
ik woon op het platteland

Toegevoegd na 38 minuten:
Als je het water weer op hoor komen borrelen, kun je dan meteen weer gebruiken
( hoop het de nod word nu toch wel erg hoog

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt altijd nog een tuin/balkon xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BAH, 3 maal BAh ajuk:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En lola, zit er geen water meer in de spoelbak?
corzijlstra
12 jaar geleden
De volgende keer gewoon naar de wc gaan op school. Waarom ben je daar niet naar toe gegaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vind ik niet zo fris
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Lola: hopelijk is het nu opgelost!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al opgelost Lola? Anders ga ik medelijden krijgen hoor!

Antwoorden (11)

Bel een vriend op en ga daar op bezoek voor de middag;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat het in de wc staan en doe wat wc papier erover.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar vrienden waar wel water is, In de stad nergens een winkel/stadhuis waar je naar toe kan. De plaatselijke cafetaria vragen? Mogelijkheden genoeg;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je alleen maar een plasje moet doen, ga je toch gewoon? Dat doorspoelen komt later wel! En als je meer moet, ga je ergens iets drinken en doe je daar je behoefte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doet het in de tuin (mits kleine boodschap, anders een beetje vies), ga naar kennissen, vrienden of familie. Ga naar een winkel of restaurant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
corzijlstra
12 jaar geleden
Een bekende van mij moest eens heel nodig poepen. Hij was bij het huis van de moeder van een vriend van hem. De moeder was niet thuis. Hij had ook geen sleutel van het huis. Hij deed het toen maar in de tuin. Hij deed er het zwijgen toe. De volgende dag zei die vrouw zoiets als: "Er is me daar een hond in die tuin geweest!!".
Dan vrees ik dat je je over je probleem heen moet zetten en toch eens een wc moet gaan bezoeken waar ook andere mensen op gezeten hebben.

Je kunt uiteraard bij een vriend op bezoek gaan en vragen of je daar mag, maar misschien dat je liever iets anoniemers zoekt: ga dan in de stad even bij een McDonald's ofzo naar binnen. Officieel moeten ze bij de McD om het kwartier de wc's schoonmaken (of ze zich daar echter allemaal even goed aan houden is de vraag), dus heel veel mensen kunnen er dan niet voor je geweest zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar school, naar een horecagelegenheid, wc van bouwvakkers, loop diep het bos in, tankstation, bejaardenhuis, ziekenhuis, politiebureau kortom keuze genoeg.
Er zijn meerdere oplossingen, maar we houden het netjes.
(voortaan toch maar een toilet op school gebruiken?)

Toegevoegd na 13 minuten:
Haal een emmer water uit de sloot of uit een regenton.

(niet voor consumptie)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
corzijlstra
12 jaar geleden
Ik kwam op een zaterdag aan op Terschelling en ging er zondag weer weg. Het was tijdens het Oerol festival. Ik had niets besproken. In de nacht was ik in West-Terschelling. Toen de café dicht waren tegen 2 uur, ging ik wat aan de haven zitten. Daar loopt altijd wat volk rond. Toen het licht werd (juni), ging ik weer aan de wandel. Ik had een wol wc papier bij mij. Vroeg in de ochtend liep ik over een fietspad of zoiets. Dan is het stil. Ik moest nodig poepen. Toen liet ik mij broeken zakken en deed het in de bosjes. Toevallig kwamen er net fietsers aan. Toen zei één an hen: "O jee!".
Graaf een kuil in de tuin en doe daar je behoefte. Daarna dicht gooien met de schep. Ook nog milieuvriendelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit altijd nog voor 1x doorspoelen in het reservoir. Of iemand moet je al een keertje voor zijn geweest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je nietr bij buren of vrienden terecht kan doe het dan gewoon op een emmer... dan spoel je dat l;ater gewoon weg. moet je poepelen dan kun je dat in een pedaalemmerzak of vuilniszak ook nog den als je er te vies van mocht zijn dat op de emmer te doen, dan kun je dat bij het huisvuil gooien oid.. .

Toegevoegd na 1 minuut:
Als er een Mac Drek in de buurt is kun je daar natuurlijk ook of restaurant oid.. maar inmiddels zal die blaas van jou wel geleegd zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Café"s enz. zijn verplicht je naar het toilet te laten gaan.
Maar gewoon op je eigen toilet gaan en dan even laten staan is toch ook geen ramp, tenminste als het een plas betreft.