Waar vind ik een parasol voor op een balkon van 2 meter breed

We zoeken een degelijke parasol voor het balkon. Maar de meeste parasols zijn minstens 3 meter breed. Of klein, maar dan van die simpele tuindingen.

Weet iemand waar je een degelijke parasol voor op het balkon vindt? Mag ook een muurparasol zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Antwoorden (3)

Bij Kwantum hebben ze een speciale balkonparasol. Hij is wel 2,50 meter breed, maar dan steekt hij maar 25cm aan iedere kant uit.
bamibal
13 jaar geleden
Ik heb de mijne in de Carrefour gekocht wel in Belgie.
Of in de Hema moet ge eens gaan kijken.
Succes :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een zonnescherm?