Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er woningcorporaties voor sociale huurwoningen in spanje?

Ik zoek een website om me in te schrijven voor een sociale huurwoning in spanje. Is er iets zoals woningnet.nl in Spanje waar je je kan inschrijven? Bestaan sociale huurwoningen in Spanje?

Toegevoegd na 1 week:
Ik bedoel geen woningcoorporatie uit nederland die in spanje regelt maar net zoiets als woningnet.nl maar dan in Spanje!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Woningcorporatie Spanje biedt appartementen, bungalows en vrijstaande woningen te huur aan voor langere termijn en/of permanente bewoning. Zowel betaalbare ‘z.g. sociale huurwoningen’ met een huurgrens van € 652,52 (prijspeil 1 januari 2011), als woningen in de vrije sector. Precies zoals u gewend bent in Nederland. In tegenstelling tot de inkomensgrens in Nederland voor het verkrijgen van een huurwoning beneden de huurgrens is er bij Woningcorporatie Spanje geen check op uw inkomen. U mag huren wat u wilt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woningcorporatie Spanje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding