Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (10)

Spuiten met vliegenvergif en om ze te voorkomen, goede horren aanschaffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben persoonlijk tegen gif. Wat wel echt helpt zijn die vliegennetten voor de ramen. En boven je deur zo'n plakrol wat vliegen aantrekt. Die helpen ook in huis. Die krijg je over al wel. Bij de supermarkt, blokker etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik bedoel van die netten dat je eerst plakkers langs de rand van het raam moet doen en daar het net opplakt. Eb voor de deur werkt die plakrol erg goed.
Hang een "ouderwetse" vliegenvanger op. Je weet wel, zo'n kokertje waar je een plakkende strook uittrekt. Het is wel niet zo'n fraai gezicht maar wel bijzonder effectief. Hang hem wel ergens waar je er zelf niet steeds tegenaan loopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vliegengif is misschien het beste
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zo'n blauwe vliegenlamp werkt best. Ook bij slagerijen erg in trek. De vliegen komen op het licht af, maar daarna wacht ze een pijnlijke verrassing....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Groene oplossing die in zuid-europese landen vaak gebruikt wordt: Plasticzakjes gevuld met water ophangen.
Schijnt dat de vliegen daar reflecties in zien van zichzelf, maar dan vele malen groter. Gevaar dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Diervriendelijk en goedkoop +1
Een hor aan de deur plaatsen wil ook nog wel eens goed helpen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een hor voor de ramen & deuren plaatsen werkt echt goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een hor/zo'n schuifdeur
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Al aan een vliegenmepper gedacht? Je hebt ook electrische, die zien er uit als een klein tennisracket.

Als je in een oud huis woont en je hebt veel last van vliegen in huis, verdient het aanbeveling om de buitenmuur goed te controleren op gaten of gaatjes. Ik had zelf een aantal jaren geleden veel last van vliegen in huis. Bleek er een gat in de buitenmuur te zitten. Ze zaten ook in de spouwmuur van de flat en kwamen bij mijn bovenburen door het stopcontact!!
In dat geval moet de spouw behandeld worden.
Maar het duurt maar een paar weken, dan is het weer voorbij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing