hoe haal ik vliegen uit mijn huis of voorkom ik vliegen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Spuiten met vliegenvergif en om ze te voorkomen, goede horren aanschaffen.

Ik ben persoonlijk tegen gif. Wat wel echt helpt zijn die vliegennetten voor de ramen. En boven je deur zo'n plakrol wat vliegen aantrekt. Die helpen ook in huis. Die krijg je over al wel. Bij de supermarkt, blokker etc.

Hang een "ouderwetse" vliegenvanger op. Je weet wel, zo'n kokertje waar je een plakkende strook uittrekt. Het is wel niet zo'n fraai gezicht maar wel bijzonder effectief. Hang hem wel ergens waar je er zelf niet steeds tegenaan loopt.

vliegengif is misschien het beste

Zo'n blauwe vliegenlamp werkt best. Ook bij slagerijen erg in trek. De vliegen komen op het licht af, maar daarna wacht ze een pijnlijke verrassing....

Groene oplossing die in zuid-europese landen vaak gebruikt wordt: Plasticzakjes gevuld met water ophangen. Schijnt dat de vliegen daar reflecties in zien van zichzelf, maar dan vele malen groter. Gevaar dus.

Een hor aan de deur plaatsen wil ook nog wel eens goed helpen!!

Een hor voor de ramen & deuren plaatsen werkt echt goed!

Bronnen:
Eigen ervaring

Een hor/zo'n schuifdeur

Al aan een vliegenmepper gedacht? Je hebt ook electrische, die zien er uit als een klein tennisracket. Als je in een oud huis woont en je hebt veel last van vliegen in huis, verdient het aanbeveling om de buitenmuur goed te controleren op gaten of gaatjes. Ik had zelf een aantal jaren geleden veel last van vliegen in huis. Bleek er een gat in de buitenmuur te zitten. Ze zaten ook in de spouwmuur van de flat en kwamen bij mijn bovenburen door het stopcontact!! In dat geval moet de spouw behandeld worden. Maar het duurt maar een paar weken, dan is het weer voorbij.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100