is er nog een potje voor subsidie voor nieuwe beglazing? zo ja waar moet ik die aanvragen?

Ik heb een offerte laten maken om het hele huis van nieuwe ramen te voorzien is hier nog subsidie voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Bij VROM, kijk maar even op de site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, de potjes zijn er nog. Een en ander is afhankelijk van waar je woont want in sommige gevallen sponsort er ook nog een gemeente of andere lokale organisatie mee.
Op meermetminder.nl staat een module waarbij je door een aantal vragen te beantwoorden kunt zien waar je eventueel recht op hebt en hoe je het aanvraagt.