in de beschrijving op het plastic potje van de spaanse margriet staat te lezen "vermeerdering is enkel toegestaan mits toestemming GPL" wat is dat?

wie of wat is GPL? waarom moeten die toestemming geven voor het vermeerderen van margrieten ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

GPL is een organisatie: http://www.gpl.dk/profil_uk.htm die jouw Spaanse margriet heeft ontwikkeld en er dus de rechten op heeft. Vergelijkbaar met een copyright bijvoorbeeld.
Maar als het je lukt om je margriet te vermeerderen, denk ik dat de kans vrij klein is dat je een inval in de tuin krijgt, zolang je ze niet commercieel gaat verhandelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha zie het al voor me, inval in je stadstuintje van de MVBB>>>>>>
Margrieten Vermeerderings Bestrijdings Brigade!! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Breng ze niet op een idee ;-)