Verhuizen; andere school

Iemand ervaring?
We gaan binnenkort verhuizen en dan moet ik naar een andere school. Ik zit nu in 5vwo en ga volgend jaar de overstap maken naar 5havo (ja stom hè?). Hoe wordt dit allemaal geregeld qua cijfers en profielwerkstuk enzo? Want de cijfers tellen niet op de normale manker mee...

Toegevoegd na 31 seconden:
Manker = manier :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meh niet zo stom hoor, het is te begrijpen als je vwo niet aan kan, ik weet dat het veel is (zit er zelf ook op) maar het is nooit stom als je een niveau lager gaat doen omdat het gewoonweg te zwaar is voor je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet stom! Sterkte en succes! Zie het als een nieuwe start, je zult ook meer tijd krijgen om leuke dingen te doen!

Het beste antwoord

Bij ons worden alle cijfers met 1.5 punt verhoogd en het PWS misschien ook wel. Ik ben er dan ook achter gekomen dat het dé manier van slagen is (eerst vwo, dan havo) :)