Wat is het voordeel van een schuim-kraankop?

Op de verpakking van mijn nieuwe kraankop staat dat door een of andere technologie er schuimender water uit die kraankop zal komen. Waar is dat fijn voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Het water dat bij zo'n schuimkop uit de kraan komt, wordt vermengd met lucht en geeft zo de indruk, dat je veel meer volume krijgt, dan in werkelijkheid het geval is, zodat je mischien wat minder water gaat gebruiken, wat dus een besparing kan zijn en daarmee een voordeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat het daardoor lijkt alsof er meer water uit de kraan komt, dus dat hij zuiniger is.