Mijn vingerplanten gaan bijna dood. Kan ik ze nog redden? Waarschijnlijk hebben ze te weinig water gekregen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

ik zou ze met pot en al in een emmer water zetten, een uurtje laten intrekken en dan uit het water halen. Dan komt er zeker genoeg water bij de wortels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
lekker dompelen, +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gaat niet meer lukken met die grote bladeren. Werkt wel met kleinere planten met bloem. Wordt ritje naar plantencentrum...