Weet iemand een site voor een verhuizend persoon die geen kaas gegeten heeft van woninginrichting (de wil is er, talent mist)?

Kun je ook ergens makkelijke plattegronden maken en daar dan mee experimenteren? Ik zoek gewoon een site met logische, praktische tips.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
Kimath
12 jaar geleden
Iemand die weinig kennis heeft van woning inrichten word er bedoeld.

Het beste antwoord

Google op floorplanner. Dan moet je die nemen waar rtl4 bij in de link staat.
Op die website kun je de maten van je huis invoeren en dan uit de bibliotheek voorwerpen halen en die in je huis slepen. De voorwerpen zelf kun je vergroten, verkleinen, draaien, kleur aanpassen en weer verwijderen. Als je em opslaat stuurt ie em naar je mail. Als je dan een andere keer weer verder gaat en alles veranderd blijft je eerste ontwerp zoals je hem mailde.
Het aanmaken van de plattegrond is even werk, maar daarna is t leuk spelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het blijft hoe dan ook een hoop werk en als je niets weet van lijnen, kleuren, licht, menselijke maat enzovoorts dan schiet je nog niets op.
Je krijgt dan alleen nog maar meer vragen. Je hebt misschien meer aan een uurtje advies. Je kunt dan je wensen overleggen en samen met iemand die er veel verstand van heeft een goede indeling maken, kleur en stijl bekijken en een verlichtingsplan maken.
Als je van plan was iets aan te gaan schaffen: bijvoorbeeld een nieuwe vloer, meubels, raamaankleding dan hoeft het zelfs niets te kosten.