Vloerverwarming aan laten leggen als hoofdverwarming wat kost dat per vierkante meter?

Er komen plavuizen op te liggen.
Slangen uit-vrezen in de vloer.
Er zijn 4 aansluitingen nodig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.2K

Het beste antwoord

Ik zou voor zo'n karwei zeker drie offertes vragen
bij verschillende betrouwbare bedrijven.

Dan krijg je dus verschillende prijzen en voorwaarden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

wij hebben vloerverwarming aan laten leggen door JK vloerverwarming uit Ede. Wij hebben zes groepen nodig gehad ( ongeveer 55 vierkante meter) en dit kostte in totaal, dus incl. infrezen, thermostaat, slang ) 2250,00 euro. bij jullie zijn er minder groepen nodig, dus zal het wel wat goedkoper zijn. het bedrijf van de vloerverwarming kan je ook zeggen of je cv ketel voldoende capaciteit heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n vraag is op deze manier eigenlijk niet te beantwoorden. Wat is de oppervlakte die verwarmd moet worden (want waar komen die 4 "aansluitingen" vandaan??)
Mogelijk bedoel je 4 groepen, maar dan toch is het heel belangrijk: wat is de oppervlakte die verwarmd moet worden en betreft het een zandcement of anhydriet dekvloer?
Even een indicatie: 4 groepen infrezen in zandcement dekvloer: caq 1300 euro en bij bestaande woning van meer dan 2 jaar oud, voor 1 juli a.s. ca 1210,00 euro incl. energiebesparende pompschakelaar en digitale klokthermostaat (graag gedetailleerde aanvraag via onze website)

Toegevoegd na 2 minuten:
Prijs kan afhankelijk zijn van de plaats waar de werkzaamheden uitgevoerd dienen te worden