Hoelang moet je minimaal een topper voor een matras uitleggen?

een jaar geleden
in: Interieur
1.5K
Inekez1
een jaar geleden
Dat ligt aan de dikte en het materiaal van de topper. De meeste toppers kun je gewoon onmiddellijk na het uitrollen in gebruik nemen. Anderen moeten een paar uur liggen om goed hun vorm te krijgen. Waarschijnlijk staat het aangegeven bij de topper die je hebt gekocht. En anders gewoon zelf kijken en voelen.

Antwoorden (1)

Het is aanbevolen om een topper minimaal 24 uur uit te leggen voordat je deze op je matras legt. Dit geeft de topper de tijd om zijn vorm aan te nemen en zich aan te passen aan de contouren van je matras.
9 maanden geleden