Waar kan ik een verstelbaar bureaustoel zonder wieltjes kopen in Amsterdam? Ik zal heel dankbaar zijn!

Deze stoel heb ik nodig om achter de pc te zitten. Van de gewone stoel krijg ik pijn in mijn bovenbenen. Als ik op een zitbal zit, krijg ik pijn in mijn onderrug omdat mijn rug geen steun heeft. Wat een gedoe :-)

12 jaar geleden
in: Interieur
3.4K
Pieter2011
12 jaar geleden
Volgens mij zijn verstelbare bureaustoelen alleen mét wieltjes verkrijgbaar...

Het beste antwoord

Bij IKEA had ik er een gezien.

Toegevoegd na 5 minuten:
Deze is alleen niet verstelbaar...
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een in hoogte verstelbare werkstoel met voetkruis is dan vermoedelijk wat je moet hebben. Deze bijvoorbeeld: http://www.kantoormeubelen-direct.nl/bureaustoel-zwart-workforce-p-586.html. Er staat bij die site dat de Gemeente Amsterdam ook klant van hen is. Maar of je ze ook ergens in A'dam kan kopen weet ik niet.
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden
koop er een die je mooi is, en schroef de wieltjes er af.
en om het dan helemaal af te maken zou je er nog stelvoetjes in kunnen schroeven.