waar kan ik ijzer laten zagen in amsterdam

ik moet een stuk van mijn hordeur afzagen,maar waar kan ik hem in laten korten alleen bij zaken zoals de gamma en/of praxis is dat niet mogelijk...wie weet een adres.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
4.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inkorten of versmallen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inkorten en het gaas moet ik uiteraard inknippen,maar dat doe ik zelf...het gaat om een rolhordeur

Het beste antwoord

Hubo is altijd bereid om u als klant te helpen. Een zaagsnede kost je,als het niet druk is,1á2 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://www.bewerking4metaal.nl/index.php?item=68

Deze gasten kunnen blijkbaar heel veel. Die is een video van "alles over wonen" van hun website.

Zo te zien kunnen zij mogelijk wel wat voor je betekenen. Ik heb een stukje van de video gekeken en daar vertellen ze in dat ze bijvoorbeeld ook dingen bijsnijden voor mensen in huis, zoals gaten in metale muren/platen maken en metalen tuinhekjes aanpassen.