Hoe komen die grote stofspinnen in de afvoer van mijn gootsteen terecht?

Ik schrok me een ongeluk toen er 's ochtends plotseling, nadat ik de kraan aanzette, twee enorme spinnen uit mijn gootsteen omhoog kwamen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
4.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bah bah bah

Het beste antwoord

spinnen houden van een beetje een donkere vochtige ruimte.
het kan dus zijn dat ze er midden in de nacht in zijn gekropen.
waarschijnlijker is dat er spinnen van buiten of vanaf de buren in de leidingen zijn gekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoop 't niet weer mee te maken. Echt horror, zo op de vroege morgen. Bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (2)

Die wonen in het riool en vonden dat het tijd werd om eens een uitstapje naar de bovenwereld te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien komt hij niet uit de afvoer.

Tijdens deze nachtelijke zwerftochten belandt de spin wel eens in de gootsteen en kan daar omwille van de gladde wanden niet meer uit.