Hoe bevestig ik het beste het statief van mijn nieuwe rvs brievenbus?

Er zit een onderplaat aan met 4 gaten en bouten erbij geleverd. Meest voor de hand liggend is bevestigen op stenen tegel, maar dan kan het geheel toch gewoon met tegel en al meegnomen worden? De plek is in de border.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
....Misschien kun je er standaard een fiets aan bevestigen. Dan moeten de dames dief naast de op de tegel bevestigde brievenbus ook nog een fiets meezeulen.....

Het beste antwoord

Het is erg onwaarschijnlijk dat iemand die brievenbus met bestrating en al uit je tuin sloopt om hem mee te nemen. Wat heb je aan een brievenbus zonder de bijpassende sleuteltjes? Maar ik weet dat het dure dingen zijn in de aanschaf dus ik begrijp je bezorgdheid.
Misschien kun je hem over niet 1 maar 2 tegels heen zetten en dan pas vast boren? Twee tegels eruit trekken is al moeilijker dan 1. Je kunt hem eventueel ook onder de bestrating plaatsen en daarover, met uitsparing natuurlijk, weer bestraten. Ook kun je misschien cement onder de grondplaat en/of de bestrating doen, dan komt het geheel echt niet zomaar in beweging.
Maar ik zou gewoon eerst even naar de producent of leverancier bellen en vragen om advies, zij horen je hierin te kunnen adviseren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je dat cement aan wilt brengen onder de bestrating kun je het beste portlandcement gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Pak een oude en grote emmer en graaf die in de grond
Koop een zakje kant en klare cement bij bouwmarkt en vul er die emmer ermee en druk direct die briefenbus er een klein stukje erin en dan even rechtzetten .