waar moet ik heen als ik door mijn woningbouw buiten gezet ben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (8)

Misschien kan je naar vrienden of familie en als dat niet kan, is er altijd nog het leger des heils.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De huur betalen én hopen dat je een andere woning krijgt toegewezen. Zolang dit niet gebeurd kan je terecht bij het leger des heils..?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je geen vrienden of familie hebt waar je terecht kan, zal je geen andere keus hebben dan de daklozenopvang, of het leger des heils.
sterkte!
Rieneke1
13 jaar geleden
Vrienden,familie, kamer huren.

Klop aan bij alle denkbare instanties, zoals maatschappelijk werk, Leger des heils, de gemeente.
Doe dit zo snel mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De gemeente...daar is maatschappelijk werk aanwezig, zij kunnen je verder helpen..verder het leger des heils..Die doet namelijk veel meer dan de meeste mensen weten. Zij hebben ook crisisopvang en kunnen je verder helpen met al je problemen, zoals huisvetsing, emotionele en finaciele..sterkte ermee.

Toegevoegd na 2 minuten:
verder zou je voor acute hulp naar stichting Mee kunnen. Zij weten alle instanties te vinden en kunnen je gelijk doorverwijzen naar de juiste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vakantiehuisje of caravan huren misschien...

Daar had je al weken lang aan kunnen werken, aan een oplossing. Als zoiets dreigt dan ga je niet tot de laatste dag wachten en hopen dat je urgent bent. Met jou vele anderen.

De tips zijn hier al gegeven: bekenden, buren, daklozenopvang, leger des heils, vrienden. Als je alleen bent moet je maar kijken. Ga er alvast praten. Want je moet ook een postadres hebben. Heb je kinderen, breng die dan in ieder geval onder bij vriendjes en vriendinnetjes.

Volgens mij is hier al eens over gesproken. Dat vrienden voor jou deze vraag hebben gesteld, of jijzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf je ook in bij anti-kraak clubs, die hebben ook wel eens per direct woonruimte.
Bij sommige moet je voorgedragen worden door iemand die ook al bij hun anti-kraak woont. Dat is in ieder geval bij AdHoc en HOD. Succes met het snel vinden van een oplossing!

http://www.hod.nl/
http://www.adhocbeheer.nl/
http://nl.cameloteurope.com/
http://www.interveste.nl/
http://www.anti-kraak.nl/

Probeer of het geschil nog bij te leggen is bij de woningbouw, als dat nog bespreekbaar is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kun je nog een woning huren van particulieren .
Kun je wel vinden als je een beetje rondkijkt .
Of bekijk advertenties in dagbladen en huis aan huis bladen .