Hoe open in een pot Histor Highlights Sparkling Sterling?

Ik denk dat ik iets verkeerd doe, maar tot nu toe vindt ik het een onhandige en onhandelbare pot, en het is me niet duidelijk hoe ik nou gemakkelijk het deksel eraf krijg. Moet ik nou draaien, of trekken? Ik stond net bijna op het punt om het deksel kapot te maken en het restant verf over te gieten in een glazen potje.
Het gaat niet om zo'n vierkante nieuwe bus van Histor, maar die van de Sparkling-effecten-verf.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
5.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krijgt de 2CV een ander kleurtje ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha ha! Nee, deze blijft voorlopig nog 'gewoon' de Multicolore (zoals genoemd bij de spotters- voor mij is het nog steeds de 'Juffie' afgeleid van het kenteken voor de restauratie, met de letters HD en JF (maakt Heidi en juffie)) Maar trouwens wel een goed idee, om de eend ook eens met glitterlak te verven! Hmmm..

Het beste antwoord

Histor heeft een filmpje op de website met instructies om de pot te openen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook kan je daar je reactie kwijt, je bent echt niet de enige met dit probleem gezien de al geplaatste reactie´s, een schrale troost :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie dat het daar om de vierkante pot gaat.. dat is een heel ander type dan dat ik bedoel. Die van de Sparkling-serie is rond en heeft een dop in het deksel, dat lijkt een draaidop, maar is het niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Histor mailen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas ben ik er nog niet helemaal uit, maar aangezien jou antwoord het enige is geef ik je uiteraard het beste antwoord (krijg je ook nog een paar extra punten)..