Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het beheer van de VvE over laten dragen naar een andere VvE beheerder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
544

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt het beste stemmen met de bewoners die aangesloten zijn bij jullie vve, als de meerderheid het eens is zoek je met elkaar een nieuwe beheerder...daarna neem je contact op met de nieuwe beheerder en daar vraag je of ze bereid zijn jullie vve over te nemen! Daarna kunnen zij je vertellen wat je er verder voor moet regelen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
In een woon eenheid waar een VVE is is iedereen van dat woonblok lid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook dat moet iedereen dus meestemmen om aan een meerderheid te komen!
ronron1212
13 jaar geleden
In het regelement van de VVE staat hoeveel stemmen er aanwezig moeten zijn en hoeveel stemmen er tot een besluit kunnen komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar om tot een besluit te komen, moet je wel aanwezig zijn met in ieder geval een meerderheid ( in totaal op het aantal leden)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verder is het zo, dat niet iedere VVe gebruik maakt van het zelfde reglement. Iedere VVe heeft dus zijn eigen regels.
ronron1212
13 jaar geleden
Ik zeg toch ook dat het in het reglement staat ik zeg niet dat het altijd het zelfde regelement is anders had ik het er wel bij gedaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok ik dacht dat je bedoelde "het" reglement!!
De motie moet worden aangenomen na stemming op een officiële vergadering van de VvE
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding