Hoe pluisjes van wollen kleding verwijderen ?

Wat is een effectieve manier om pluisjes van wollen kleding te verwijderen zonder de stof te beschadigen en ook zónder de “aangroei” van nieuwe pluisjes te stimuleren?
En onder het mom van voorkomen is beter dan genezen, heeft iemand misschien ook een tip om die pluisjes te voorkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

Misschien zijn deze vragen wel een goed antwoord (het is al gesteld namelijk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij Blokker verkopen ze zo van die machientjes:halen de pluisjes goed en veilig weg.
fremar
13 jaar geleden
Kledingrollen of scheermesje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt inderdaad van die scheermachientjes voor kleding om pluisjes te verwijderen.
Kans is inderdaad groot dat je deze bij de Blokker kunt vinden, of misschien ook wel bij de Hema.
Hieronder bij bron een link naar een voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plakband met de plakzijde aan de buitenkant om je hand wikkelen en dan over de kleding poetsen